Netflix

Netflix testează abonamente pe termen lung

Netflix ademenește clienți cu o nouă abordare

Aglomerarea pieţei serviciilor de streaming video este un motiv serios de îngrijorare pentru Netflix, concurenţa oferind preţuri mai bune şi conţinut cel puţin la fel de calitativ.

Abonamente Netflix

Pentru a-şi asigura cumva o parte din venituri, dar şi pentru a-şi fideliza utilizatorii, Netflix doreşte să lanseze abonamente pe termen mai lung, chiar și de până la un an. Compania americană realizează primele astfel de teste în India, acolo unde abonamentele pe termen lung vin cu reduceri consistente comparativ cu abonamentul lunar astfel:

  • Abonament pe 3 luni – se primește o reducere de 20%
  • Abonament pe 6 luni – se primește o reducere de 30%
  • Abonament pe 12 luni – se primește o reducere de 50%

Exemplu: la un abonament lunar de 10 dolari, un utilizator care achiziţionează pachetul pe 12 luni va plăti un total de 60 dolari, adică o medie de 5 dolari / lună.

Netflix

India este o regiune propice pentru testele Netflix, deoarece pe piața din această țară, serviciul de streaming are o mulțime de adversari. Cel mai probabil după rezultatele pe care le vor obține în urma acestui test, se va decide dacă compania va pune în aplicare această abordare și în alte țări.

Este de menționat și faptul că în ceea ce primește acest domeniu, pe piața din India, este așteptat să ajungă la aproximativ 50 de milioane de utilizatori până în 2023. Deseamenea tot până atunci, valoarea acestui domeniu ar putea să ajungă la 5 miliarde de dolari. Acest lucru reprezintă o creștere substanțială în următorii ani dacă ne gândim că în prezent valoarea este de 500.000 de dolari.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*